30 Eylül 2008 Salı

Bayram

Bir bayram daha gelip geçiyor sensiz. Ne zaman içimi acıtmayacak kadar yakın ya da uzak olacaksın bana? Ne zaman içim acımayacak seni düşününce? Her birimizin yüreği, en az diğerininki kadar uzak mı bayramlara?

Aslında susmak istiyorum. Kimse sormasın, ben de söylemeyeyim seninle ilgili duygularımı. Ama olmuyor işte. Her seferinde yeniden tazelenen acıyı, bir suçlu gibi içimin kuytu köşelerinde yaşıyorum. Suçlu muyum? Bilmiyorum… Ortada bir suç var mı? Onu da bilmiyorum.

Seni hatırlatan tüm karelerde, sana mı ağlıyorum, kendime mi; bilmiyorum. Beni ağlatan özlemin mi, yaşanmayanların içimdeki eksikliği mi, onu da bilmiyorum. Bunca bilinmezliğin içerisinde, sadece adı bayram olsa da günlerin, yine de kutluyorum. Hiç saçımı okşamayan ellerinden öpüyorum. Bayramın kutlu olsun.

Eylül/2008

Babam'a...

0 yorum: