2 Ağustos 2010 Pazartesi

Teşekkür

Böyle bunaltıcı havalarım vardır benim. Bir arkadaşımın hediyesi fincanla her çay içişimde, "senin aldığın fincanla çay içiyorum" dediğim zamanlar oldu mesela. Ya da bir hediyeye bakıp saatlerce ağladığım. Şimdi, benim için hazırlanmış sayfalarca şiir var elimde. "Ben hayatta en çok babamı sevdim"le* başlayan buğu, "Suskunum Sana"** ile damla oldu gözlerimde. Hayır hayır ağlamak yok, bu yazı teşekkür mahiyetinde.
Teşekkür ederim Sazan'ım...


* Can Yücel
** Adnan Yücel

2 yorum:

Sazan dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim. Ayakkabılığın halini görsen, teşekkürümün içtenliğini daha iyi aanlarsın...

Yüzünün hep güldüğünü göreyim ve her haberim, her hediyem bu amaca hizmet etsin...

3 numara diyorum...

İyi ki varsın güzel gözlüm diyorum...

Tatlı rüyalar...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Son yıllarda yaşadıklarım beni biraz katılaştırdı sanırım, artık şiirler pek duygulandırmıyor beni.
Ama bencede ağlamayın, gülün ve mutlu olun.