22 Ekim 2008 Çarşamba

Gün bitti

Çok yorgunum çok. Her şeyden elimi eteğimi çekip, bir battaniyenin içine girip kitap okumak istiyorum sadece. Sessiz, uzak bir yerde. Yeni bir hastalık dalgasının belirtileri mi bu hal, yoksa yeni bir depresyonun mu, henüz bilmiyorum. Ama bir kabuğuna çekilme halidir, sarıyor dört bir yanımı. Neyse ki bugüne planladığım işlerimi hallettim. Masamı da toparladım. En azından bir de bunun için suçluluk duymayacağım.

Uzun zamandır okumaya fırsat bulamadığım köşe yazılarını okuyup, blogları dolaştım. Okudum, okudum… Tavsiye kitaplardan notlar aldım, anlatmak istediğim fakat denesem belki de o kadar güzel ifade edemeyeceğim yazılara hayran oldum. Telefonu, msn’i kapadım; maillerime bakmadım. Sadece okumakla ve yalnızlığımla ilgiliydim. Sonunda günü de bitirdim. Ömrümden geçen bir günü daha ardımda bırakarak geçip gittim. Umarım yeni güne, tazelenmiş bir ben olarak başlayabilirim.

Ekim/2008

0 yorum: