7 Aralık 2010 Salı

Yalan

Anla beni, kelimeleri anlamları dışında kullanmaya tahammülüm yok benim. Yalancı gülüşlere, öylesine söylenivermiş samimiyet ifadelerine, sevmediğim birini seviyormuşum gibi görünmeye tahammülüm yok. Kelimeler hayattan hakkını alsın isterim ben. Bari onlar alsın...
İşte bu yüzden, canım diyorsam canımdandır mutlaka yanında bulunduğum. Ne kadar çıkmazda da olsa hayatım, başımı yasladığım omuzda, bütün kötülükleri unuturum. O yüzden, tek ayağın havadayken sevdiğini söyleme bana. Ayakların yerden kesilmesinin karşılığı o değil, yanlış öğretmişler sana.

7 yorum:

beenmaya dedi ki...

üstelik sevgi öğretilir mi dersin? yürekten, sadece yürekten olduğu gibi geldikten sonra?

Sazan dedi ki...

Çok beğendim yazınızı sevgili Parpali, ne kadar içten, ne kadar samimi... Yüreğiniz dert görmesin...

Seni ve şapkanı seviyorum...

En erkeğinden Sazan.

Ateş Böceği dedi ki...

Ahh ne güzel bir yazı olmuş bu parpalim..Aslında insanın yanlıgı hep kendi gibi bilmesi diğerini ..

Profösör dedi ki...

Yalan söylememelisin..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Yalanın en kötülerinden biri sevmediğin halde seviyorum demek.Karşındaki inanırsa sana ki inanır büyük ihtimal, daha kötü...

Efsa dedi ki...

Canım dediğimde canımda kalsın istediğimdendi herşey.

MODA GEZGİNİ dedi ki...

yazını çok sewdim..ya olduğun gibi görün.yada göründüğün gibi ol demişler..senin duruşunu sewdim.blogunu sewdim.sewgiyle kal.